Producenci
Reklamacja
1. Przygotuj dowód zakupu. Jeśli już nie masz paragonu, sprawdź historię swoich zamówień na Allegro. Potwierdzenie zawarcia transakcji to też jest dowód na zakup torebki w naszym sklepie, 
2. Pobierz albo skopiuj formularz reklamacji. Jest na dole. 
3. W formularzu zgłoszenia reklamacji  podaj swoje dane Imię i Nazwisko, Adres, Tel. Kontaktowy, E-mail:
4. Wpisz datę zakupu i co zakupiłeś.
5. Opisz krótko co się stało, i dlaczego składasz reklamację.  
6. Napisz jakie są twoje oczekiwania.
7. Wypełniony wniosek wyślij pocztą e-mail na adres reklamacje@mojeslabostki.pl
Lub pocztą tradycyjną na adres: PHYSIS SP Z O O, ul. prof. Bolesława Wiktora Wicherkiewicza 23E, 30-389 Kraków
8. Nie zapomnij wysłać do nas reklamowanego towaru! 
9. W ciągu 14 dni od otrzymania prawidłowo wypełnionej reklamacji odpowiemy Ci jakie będą dalsze losy reklamowanego towaru. Informację otrzymasz na adres e-mail, lub pocztą tradycyjną. 
10. Niestety gwarancją nie możemy objąć: 
– torebek z widocznymi uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi podczas użytkowania produktu! Należą do nich: (obicia, otarcia, rozerwania, rozklejenia, starcie powierzchni kolorów, plamy powstałe po przemoczeniu torebki, chemicznemu czyszczeniu, uszkodzenia powłoki lakierniczej, odbarwianie się wnętrza lub rozerwania podszewek )
11. Reklamacji nie mogą podlegać: naturalne zużycie się torebek, w tym pęknięcia rączek, uszkodzenia mechaniczne suwaków, klamer i ozdób, ścieranie się (płowienie) kolorów, 
- wady torebek powstałe podczas użytkowania w niewłaściwy sposób, niezgodny z przeznaczeniem, 
- niewłaściwe pielęgnowane,
 
Poniżej link do formularza reklamacyjnego:
 
kliknij żeby pobrać: -- formularz reklamacji
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl